Potwierdzenie rachunku bankowego

W Systemie została wprowadzona funkcjonalność weryfikująca rachunek bankowy kontrahenta. Jeśli na fakturze kosztowej wybierzesz przycisk Zapłać.



Może pojawić się nowe okno z prośbą o potwierdzenie poprawności rachunku – gdy dokument zawiera nowy numer rachunku bankowego kontrahenta, który nie został jeszcze przypisany w Systemie. 



Jeśli nowy numer rachunku bankowego jest prawidłowy, kliknij opcję Zapłać na wybrany rachunek.
Jeżeli numer został błędnie zaczytany, przejdź do zakładki Przychody/Kontrahenci i edytuj dane w ustawieniach kontrahenta.  


Funkcja potwierdzenia rachunku pojawia się tylko raz dla danego numeru konta kontrahenta.
Po zatwierdzeniu numer zostaje oznaczony w Systemie jako potwierdzony – przy kolejnych fakturach tego kontrahenta nie będzie już wymagane ponowne potwierdzenie tego samego rachunku. 


Działanie to minimalizuje ryzyko błędów przy realizacji przelewów i pomaga upewnić się, że dane z faktury zostały prawidłowo przypisane do rachunku kontrahenta.


Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł