W Systemie została wprowadzona funkcjonalność weryfikująca rachunek bankowy kontrahenta. Jeśli na fakturze kosztowej wybierzesz przycisk Zapłać.

Jeśli nowy numer rachunku bankowego jest prawidłowy, kliknij opcję Zapłać na wybrany rachunek.
Jeżeli numer został błędnie zaczytany, przejdź do zakładki Przychody/Kontrahenci i edytuj dane w ustawieniach kontrahenta.
Funkcja potwierdzenia rachunku pojawia się tylko raz dla danego numeru konta kontrahenta.
Po zatwierdzeniu numer zostaje oznaczony w Systemie jako potwierdzony – przy kolejnych fakturach tego kontrahenta nie będzie już wymagane ponowne potwierdzenie tego samego rachunku.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł