Oznacz płatność jako niewykonaną

Jeśli po zleceniu płatności przyciskiem Zapłać i przekierowaniu do banku transakcja nie zostanie zrealizowana pomyślnie, możesz oznaczyć ją jako niewykonaną.

Aby to zrobić:

  • skieruj kursorem na wybrany dokument kosztowy, np. fakturę,

  • kliknij czerwony przycisk Oznacz płatność jako niewykonaną.


 

Funkcjonalność dostępna jest również dla deklaracji ZUS, VAT oraz zaliczki PIT w zakładce Księgowość/Deklaracje oraz Księgowość/ZUS i Podatki



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł