Zaksięgowanie faktur kosztowych ręcznie

Aby ręcznie wprowadzić koszt, przejdź do zakładki Koszty/Faktury kosztowe lub Księgowość/Faktury kosztowe, a następnie kliknij przycisk Dodaj wydatek:



W polu Wybierz rodzaj faktury kosztowej kliknij w pole obok ikony lupy – wyświetli się lista dostępnych szablonów kosztowych: 



Wybierz odpowiedni szablon i uzupełnij wymagane dane zgodnie z fakturą kosztową.



Na końcu zatwierdź je przyciskiem Zapisz i zaksięguj.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł