Lista zdefiniowanych kosztów stałych
Koszty stałe
Jeśli posiadasz faktury kosztowe o tej samej lub zbliżonej kwocie (np. za telefon czy Internet), możesz w Systemie utworzyć koszt stały. Funkcjonalność ta pozwala sprawdzić, czy wszystkie faktury dotyczące kosztów stałych zostały zaksięgowane w danym miesiącu
Dodaj koszt stały
Aby wprowadzić koszt stały do systemu przejdź do zakładki Koszty/Koszty stałe i wybierz przycisk Dodaj koszt stały.
Wybierz kontrahenta, wprowadź zakres kwot brutto oraz opis. Po dokonaniu zmian, kliknij przycisk Zapisz.
Lista zdefiniowanych kosztów stałych
Możesz wygenerować dokument zawierający wszystkie aktualnie wprowadzone koszty stałe w Systemie. W tym celu przejdź do zakładki Koszty/Koszty stałe, rozwiń listę Pobierz raport i wybierz opcję Lista zdefiniowanych kosztów stałych. System wygeneruje dokument z zapisanymi kosztami stałymi.
Brakujące dokumenty stałe
Raport Brakujące dokumenty stałe zawiera pozycje, które nie zostały jeszcze zaksięgowane w Systemie. Funkcjonalność ta jest szczególnie przydatna przy dużej liczbie faktur kosztowych – na podstawie raportu możesz szybko sprawdzić, których faktur brakuje w ewidencji.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł