Sposoby przekazania faktur kosztowych w formie elektronicznej



W Systemie istnieją trzy proste sposoby przekazania faktur kosztowych w formie elektronicznej:


1. Korzystając z aplikacji mobilnej mOrganizer - zdjęcia faktur + udostępnij księgowej (dla posiadaczy telefonów na systemie Android oraz IOS).

2. Wysyłając je na uprzednio zdefiniowany adres e-mail.

3. Wgrywając ręcznie skany.

 


  • Jak korzystać z aplikacji mobilnej?
  1. Pobierz aplikację mobilną ze sklepu Google Play na telefonie typu Android lub z App Store na telefonie typu IOS.
  2. Po zalogowaniu do bankowości internetowej przejdź do zakładki Finanse/Fakturowanie/Lista faktur/UstawieniaObraz zawierający jasne, kuchenka

Opis wygenerowany automatycznie i w sekcji Ustawienia biznesowe/Aplikacja mobilna, kliknij Wygeneruj kod do parowania. Pojawi się kod QR do połączenia z aplikacją mobilną - będzie aktywny jedynie podczas połączenia z Internetem. 


  3. Włącz aplikację mobilną na telefonie, wybierz opcję Skanuj QR code. Po skierowaniu telefonu na kod, aplikacja uwierzytelni poprawne zalogowanie i poprosi o ustawienie czterocyfrowego PIN-u, który należy potwierdzić lub skorzystać z opcji skanera linii papilarnych.
  4. Aby dodać dokument kosztowy, wybierz opcję Dodaj wydatek, zrób zdjęcie faktury i kliknij Zapisz w celu automatycznej wysyłki dokumentu do Systemu. Potwierdzenie wgrania zdjęcia zostanie przesłane na adres e-mail. Weryfikacji przesłanych dokumentów możesz dokonać w zakładce Koszty/Faktury kosztowe lub eSegregator.


 

  • Wysyłanie faktur na zdefiniowany adres e-mail

Po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego banku przejdź do zakładki Finanse/Fakturowanie/Lista faktur/UstawieniaObraz zawierający jasne, kuchenka

Opis wygenerowany automatycznie i w sekcji Ustawienia biznesowe/E-mail do przesyłania skanów wygeneruj zdefiniowany adres e-mail. Na ten adres możesz przekazywać wszystkie faktury w formacie PDF, które będą przechowywane w e-Segregatorze.


 

  • Ręczne wgranie faktur do Systemu

Po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego mBanku przejdź do zakładki Finanse/Fakturowanie/Lista faktur, a następnie wybierz Pulpit/eSegregator i z prawej strony ekranu kliknij Wgraj dokumenty.



Następnie wgraj pojedynczy dokument lub dokument zbiorczy PDF z dysku komputera. Maksymalny rozmiar pliku: 15MB (dokument pojedynczy) i 100MB (dokument zbiorczy). Akceptowane rozszerzenia plików: PDF, JPG, PNG. 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł