W aplikacji mobilnej mOrganizer finansów możesz zgłosić gotowość do zamknięcia miesiąca, jeśli masz aktywny pakiet obsługi księgowej (Komfort).
Aby to zrobić:
- Zaloguj się do aplikacji.
- Przejdź do zakładki Pulpit.
- Wybierz opcję Zgłoś gotowość do zamknięcia miesiąca:
4. Korzystając z opcji Zgłoś gotowość do zamknięcia potwierdź, że wystawiłeś i wgrałeś już wszystkie faktury w danym miesiącu:
5. Po zgłoszeniu gotowości pojawi się komunikat potwierdzający oznaczenie miesiąca jako gotowego do zamknięcia:
5. Informacja odnośnie danego miesiąca zostanie zaktualizowana i wyświetlana będzie wiadomość, iż miesiąc został zgłoszony do zamknięcia:
6. Gdy Księgowa Prowadząca zakończy wszystkie czynności związane z zamknięciem miesiąca, wygeneruje i prześle deklaracje oraz oznaczy miesiąc jako zamknięty, wiadomość w aplikacji zostanie zaktualizowana:
Na ekranie pojawi się komunikat informujący, że dany miesiąc został zamknięty.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł