Omini-Search, czyli wyszukiwarka funkcjonalności systemowych

Do systemu mOrganizer finansów dodano wyszukiwarkę funkcjonalności systemowych Omni-Search.
Po zalogowaniu do konta znajdziesz ją u góry ekranu.



W polu wyszukiwania wpisz interesujące Cię hasło, np. wystaw fakturę.  



Po wpisaniu 3 pierwszych liter, pojawia się lista funkcjonalności.



Kliknięcie nazwy wyszukanej funkcjonalności przenosi Cię do odpowiedniego miejsca w Systemie, a kliknięcie znaku zapytania – do odpowiedniego artykułu o danej funkcji w bazie wiedzy.  


Po każdym skorzystaniu z wyszukiwarki System zapisuje wcześniej wprowadzone informacje. Po kliknięciu w pole wyszukiwania — bez wpisywania hasła lub po wpisaniu do 2 znaków — wyświetli do 5 najczęstszych wyszukiwań. 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł