Możesz utworzyć proces monitoringu dla klientów zalegających z płatnościami. Aby to zrobić, przejdź do zakładki Ustawienia/Procesy monitoringu.
Kliknij w polu Wyszukaj proces po nazwie lub opisie i wybierz przycisk Dodaj proces.
Otworzy się formularz, uzupełnij go.
Wpisz liczbę dni, aby określić termin wysłania monitu, wezwania lub telefonu.
Wybierz formę wysyłki wezwania do zapłaty w polu Akcja do wykonania z listy rozwijanej. Aby użyć domyślnej treści wiadomości, kliknij Wstaw standardowy tekst. Przygotowane wezwanie do zapłaty zatwierdź przyciskiem Zapisz. Tak przygotowany monit będzie wysyłany do wszystkich dłużników.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł