Zadania z Monitoringu Płatności

Tworząc zaplanowaną dla klienta wysyłkę, na przykład monitu, tworzone jest również zadanie w zakładce Przychody/Podsumowanie niezapłaconych.



Zaplanowane zadanie musi zostać wykonane, aby zostało usunięte z Systemu.
Skieruj kursorem na daną fakturę i wykonaj zaplanowaną akcję — np. wyślij monit e-mailem lub wezwanie do kontrahenta. Po wykonaniu czynności System automatycznie zamknie zadanie. 


W przypadku uregulowania należności przez klienta, zadanie może zostać przez System uznane jako wykonane, jeśli, np. zostanie wpisany adres e-mail Użytkownika - monit bądź wezwanie zostaną wysłane.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł