Łączenie skanów

Funkcjonalność łączenia skanów w zakładce Pulpit/eSegregator umożliwia połączenie kilku plików, które dotyczą tego samego numeru i kontrahenta, jeśli zostały wgrane oddzielnie.


Aby połączyć skany:

  • umieść je w folderze Do zatwierdzenia,

  • zaznacz checkbox przy wybranych dokumentach,

  • kliknij przycisk Połącz skany.



W oknie pojawią się miniatury skanów przeznaczonych do połączenia. Możesz przesunąć pliki, aby ustawić je w odpowiedniej kolejności — pierwszy skan zostanie umieszczony na pierwszej stronie. 



Możesz powiększyć skan i sprawdzić, na której stronie powinien się znajdować. Aby to zrobić, kliknij szarą ikonę lupy przy nazwie skanu widoczną pod miniaturą. Po ustawieniu kolejności kliknij Połącz, aby połączyć skany, lub Anuluj, aby przerwać proces.


Po połączeniu kolejne strony zostaną dołączone do pierwszego skanu. Oryginalne pliki zostaną usunięte i przeniesione do folderu Kosz — w razie potrzeby można je stamtąd przywrócić. Po połączeniu skanów nie będzie już możliwości ich rozdzielenia.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł