Jak pobierana jest opłata za mKsięgowość?

Pierwszy okres rozliczeniowy kończy się ostatniego dnia miesiąca. W przypadku kont mKsięgowość Komfort i mKsięgowość Premium opłata za pierwszy okres rozliczeniowy jest naliczana proporcjonalnie do liczby dni w tym okresie.

Abonament za usługi dodatkowe jest naliczany zgodnie z Tabelą Opłat. Każdy kolejny okres abonamentowy obejmuje pełny miesiąc kalendarzowy.

Jeśli z regulaminu promocji nie wynika inaczej, abonament jest płatny z dołu – na podstawie faktury wystawionej przez CashDirector. Faktura jest wysyłana na Twój adres e-mail, a płatność należy zrealizować w ciągu 7 dni od jej wysłania.

Do Koszyka płatności zostanie automatycznie dodany przelew za usługę – zatwierdź go, aby dokończyć płatność.


Faktury wysyłane są na adres email, podany w banku przy uruchomieniu usługi. Jeśli mają być przesyłane na inny adres, zgłoś to do CashDirector w wiadomości email na mbank@cashdirector.pl

W treści wiadomości podaj adres email, na który powinny być wysyłane faktury, wówczas zostanie on zaktualizowany.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł