W zakładce Miesięczny plan finansowy możesz zdefiniować budżet, klikając przycisk Dodaj budżet.
W celu stworzenia pozycji budżetu utwórz Symbol budżetu.
Otworzy się nowe okno umożliwiające dodanie symbolu.
Następnie uzupełnij planowane kwoty w poszczególnych miesiącach dla budżetów:
- Sprzedażowego;
- Kosztowego;
- Inwestycyjnego.
Dodany budżet pojawi się w tabeli budżetów miesięcznych od razu po dodaniu. Przeliczenie nie jest konieczne.
Z tego poziomu, po najechaniu kursorem na panel budżetu, możesz wykonać następujące akcje
- Edytuj - pozwala na edycję budżetu;
- Alokacje rez. (Alokacje rezerwowe) - sprawdzenie faktur, które można wykorzystać dla wybranego budżetu;
- Alokacje rez. nar. (Alokacje rezerwowe narastająco) - umożliwia weryfikację dokumentów, które jeszcze nie zostały zaksięgowane, czyli np. są w obiegu dokumentów;
- Alokacje wykon. (Alokacje wykonane) - daje możliwość sprawdzenia faktur wykorzystanych dla danego budżetu;
- Alokacje wykon. nar. (Alokacje wykonane narastająco) - daje możliwość sprawdzenia faktur wykorzystanych dla danego budżetu w ciągu roku.
Wszystkie te czynności możesz wykonać, gdy najedziesz kursorem na wybrany budżet i wybierzesz odpowiednią funkcję.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł