Miesięczny plan finansowy

W zakładce Miesięczny plan finansowy możesz zdefiniować budżet, klikając przycisk Dodaj budżet


 

W celu stworzenia pozycji budżetu utwórz Symbol budżetu.


 

Otworzy się nowe okno umożliwiające dodanie symbolu.



Następnie uzupełnij planowane kwoty w poszczególnych miesiącach dla budżetów: 


  • Sprzedażowego; 
  • Kosztowego;
  • Inwestycyjnego.



Dodany budżet pojawi się w tabeli budżetów miesięcznych od razu po dodaniu. Przeliczenie nie jest konieczne.



Z tego poziomu, po najechaniu kursorem na panel budżetu, możesz wykonać następujące akcje 

  • Edytuj - pozwala na edycję budżetu;
  • Alokacje rez. (Alokacje rezerwowe) - sprawdzenie faktur, które można wykorzystać dla wybranego budżetu;
  • Alokacje rez. nar. (Alokacje rezerwowe narastająco) - umożliwia weryfikację dokumentów, które jeszcze nie zostały zaksięgowane, czyli np. są w obiegu dokumentów;
  • Alokacje wykon. (Alokacje wykonane) - daje możliwość sprawdzenia faktur wykorzystanych dla danego budżetu;
  • Alokacje wykon. nar. (Alokacje wykonane narastająco) - daje możliwość sprawdzenia faktur wykorzystanych dla danego budżetu w ciągu roku.


Wszystkie te czynności możesz wykonać, gdy najedziesz kursorem na wybrany budżet i wybierzesz odpowiednią funkcję. 





Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł