Aby wyksięgować błędnie wprowadzony dokument, zaznacz fakturę checkboxem, a następnie wybierz opcję Storno z Opcji zaawansowanych z lewej strony ekranu:



Zaznaczony dokument zostanie wyksięgowany - spowoduje to wygenerowanie nowego wpisu z wartością ujemną:



W KPiR zostaną uwzględnione dwa wpisy - dokument pierwotny oraz dokument wystornowany. 



W przypadku konieczności usunięcia wpisu, zaznacz fakturę checkboxem i z Opcji zaawansowanych wybierz Kasuj:



Czynność spowoduje usunięcie dwóch pozycji - wystornowanego wpisu i dokumentu pierwotnego. 



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł