Błąd 419 - błąd wysyłki pliku JPK_V7

Po zatwierdzeniu z zakładce Księgowość/JPK pliku JPK_V7, skierowaniu kursora myszy na plik i kliknięciu przycisku Wyślij system podejmuje próbę wysyłki pliku autoryzując go kwotą przychodu wprowadzonej w zakładce Ustawienia/Ustawienia wysyłki do Urzędu Skarbowego. Jest ona wstawiana do kolejki wysyłki pliku na stronę Ministerstwa Finansów. W przypadku wystąpienia błędu status wysyłki jest aktualizowany w kolumnie "Wys."



Po nakierowaniu kursora na ikonę w kolumnie "Wys." zostanie wyświetlony kod błędu. Najczęściej występujący błąd wysyłki to numer 419. Wyświetlany komunikat będzie miał opis: Błąd 419 - Weryfikacja negatywna - błąd danych autoryzujących (np. błąd w nazwisku, pierwszym imieniu, dacie urodzenia, NIP, numerze PESEL, kwocie przychodu). 


W przypadku pojawienia się tego błędu należy zweryfikować wprowadzone w systemie dane w Ustawienia/Firma (NIP), Ustawienia/Właściciel (nazwisko, pierwsze imię, data urodzenia, numer PESEL) oraz Ustawienia/Ustawienia wysyłki do Urzędu Skarbowego (kwota autoryzująca). Najczęstszą przyczyną wystąpienia tego błędu jest podanie błędnej kwoty do autoryzacji.


Jeśli po wprowadzeniu zmian i ponownym przesłaniu zeznania pojawi się znów status 414, należy skontaktować się z właściwym Urzędem Skarbowym celem wyjaśnienia niezgodności.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł