Co powinienem zrobić w razie problemów z aktywacją usługi?

W przypadku problemów z aktywacją usługi, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej dostępnym pod numerem 22 100 50 60 dostępnym w godz. 8-18 od poniedziałku do piątku lub mailowo: mbank@cashdirector.pl.

Można również kontaktować się z Bankiem przez mLinię, mailowo pod adresem kontakt@mbank.pl, poprzez chat, videochat lub listownie. Jeżeli problem będzie dotyczył księgowości zostanie przekierowany do CashDirector.



Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł